Blogi Podróżników Nasze Figloklubowe wspomnienia

6lip/180

22-23 czerwca 2018 w Kiani Beach

22 czerwca 2018

O 10:30 zebraliśmy się przy barze i wspólnie poszliśmy na plażę. Tam poszukiwaliśmy rybek i krabów. Dzieci były bardzo zadowolone, kiedy udało im się coś znaleźć. Chwilę przed zakończeniem zajęć udaliśmy się na basen i zagraliśmy w "koszykówkę".

Po południu mieliśmy zabawy w basenie, co dzieci ucieszyło, bo momentalnie sprawiły, że ciocia była mokra. Jak co wieczór potańczyliśmy w rytm piosenek mini disco. Później dla rodziców odbyło się lotto bingo, przy którym dzieci pomagały.

23 czerwca 2018

O 10:30 rozpoczęliśmy nasz kreatywny dzień. Z okazji Dnia Ojca, dzieci robiły laurki w postaci pszczół oraz inne ciekawe rysunki. Nasza kreatywność nie ma granic i malowaliśmy na kamieniach. Powstały wówczas przepiękne dzieła, których widok ucieszyłby najbardziej wybrednych krytyków.  Na naszym mini disco pojawiła się małpka figlo! Dzieci były ogromnie zaskoczone, gdyż nie wiedziały że małpka przyleci specjalnie do nich.

Zakres tematyczny: Kreta, Kiani Beach Brak komentarzy
5lip/180

23 czerwca 2018 w Playacalida

Na początku dnia, z okazji Dnia Ojca, przygotowaliśmy z dziećmi laurki dla tatusiów. Następnie odbył się pokaz papug - dzieci były zachwycone! :)

20180623_122921 20180623_122923

Po południu wraz z  Nadią robiłyśmy kukielki na noc świętogo Jana , następnie bawiłyśmy się w zabawę "słońce, ksiezyc". Po 17stej odbył się turniej w UNO.

Wieczorem  bawiliśmy się na mini disco - były tańce animacyjne i uśmiechnięte buźki! Dzieci otrzymały dyplomy za udział w animacjach. Ok. 22 odbył sie broadway show, następnie ognisko przed hotelem z okazji nocy św. Jana.

received_10211904768032933

4lip/180

21 czerwca 2018 w Mitsis Rodos Village

Na porannych zajęciach graliśmy w rzutki. W zabawie uczestniczyło 12 osób. Następnie zagraliśmy w waterpolo, podzieliliśmy się na dwie drużyny - animatorzy kontra goście hotelowi!

Po południu odbył się festiwal kolorów na plaży, w którym wzięło 40-50 osób! O 17 spotkaliśmy się na aqua zumbie!

3lip/180

21 czerwca 2018 w Orchidea

Dziś zrobiliśmy sobie dzień wspomnień w wakacji, w którym zbieraliśmy wszystkie zapamiętane chwile na wakacjach w Bułgarii. Dzieci wykazywały się bardzo dużą aktywnością w zajęciach.

C47B18A2-128D-4386-9079-CA719604573E E802A8F9-D196-47D0-B87D-5033E696B0D7

Po południu każdy mógł zrobić postacie z bajek, które najbardziej lubi i opowiedzieć o nich. Inne dzieci zgadywały co to za postacie.

28051DB5-2654-4FE5-BA49-0AF7C0D2AB0C 2406398C-25AF-4653-8216-B9F6EDEC4AE7

Następnie odbył się aqua aerobik dla dorosłych.

68EF5E58-164F-49D9-AC99-31A6F7165DDD

Wieczorem tradycyjnie bawiliśmy sie z dziećmi na mini disco! :)

Zakres tematyczny: Albena, Orchidea Brak komentarzy
2lip/180

21 czerwca 2018 w Primorsko Del Sol

O 10 rozpoczął się dzień podróży kosmicznej i brało w nim udział 7 uczestników. Lena Majewska,Konrad Popowski z bratem Norbertem,Olek Czimniejewski, Hubert Kulczyk i Dominik Jagielski z bratem Kubą. Pierwszym zadaniem było wykonanie butli tlenowych do oddychania w kosmosie, a następnie upodabnialiśmy je do kosmitów, aby w podróży między planetarnej upodobnić się do kosmitów. Każdy wykonał swój własny statek kosmiczny,a następnie udaliśmy się na rozpoznanie kosmosu i odzyskać miksture życia (woda od barmana).

O 16 rozpoczęło się ostatnie przygotowanie do misji i każdy z uczestników (wcześniej wymienionych) wykonał swój miecz świetlny, a następnie po treningu walki mieczem świetlnym udaliśmy się zwalczać złego kosmite i każdy niszczył wypuszczane bańki mydlane swoim mieczem. Kolejny kosmita na naszej drodze skradł pierścień Saturna i w zamian został wrzucony do basenu (animator Aleksander Moryc) i odzyskany pierścień wrzucaliśmy na magiczny pal w wodzie. W naszej podróży kosmicznej pojawił się kolejny kosmita który skradł Jowisz i również został wrzucony do basenu (ja) i wprawiliśmy w ruch planetę odbijając nią wraz z kosmitą w basenie. Na koniec uczestnicy musieli ocalić Ziemię i łapali spadające komety w siatkę, aby ocalić nasz świat!

Zakres tematyczny: Primorsko Del Sol Brak komentarzy
29cze/180

21 czerwca 2018 w Kiani Beach

Animacje dla dzieci

Dzisiaj w naszym hotelu odbył się dzień pirata! Rano spotkaliśmy się w barze, gdzie ws tworzyliśmy mapy prowadzące do skarbu. Następnie rysowaliśmy podobizny piratów oraz morskie obrazy.

Po południu wybraliśmy się na poszukiwanie skarbu ukrytego przez piratów! Zadaniem dzieci było odnalezienie zaginionych map, a także drogi do skarbu. Piraci byli bardzo sprytni, bo zostawili kilka skrzyń ze skarbami, co było ogromnym zaskoczeniem!

Po pirackim posiłku odbyła się piracka dyskoteka, na której wszyscy świetnie się bawili.

Animacje dla dorosłych

O 11:00 rozpoczął się mecz siatkówki, w którym brało udział 12 osób. Wraz z naszymi gośćmi brałyśmy czynny udział w meczu jako zawodniczki lub jako sędziowie. O godzinie 12 rozpoczęłyśmy zacięty pojedynek w bule, które bardzo przypadły do gustu naszym gościom (12 osób) i trwały do godziny 13.

O godzinie 16:00 w głównym basenie przeprowadzony został mecz water polo a następnie o 16:30 rozpoczęliśmy grę w popularne rzutki. Następnie w amfiteatrze (godz 17) odbył się step aerobic a o 17:30 mecz piłki nożnej.

Po wieczornym mini disco, nasi goście mieli okazję wysłuchać koncertu na żywo przy hotelowym barze, który rozpoczął się o 21:15. Byłyśmy także do dyspozycji naszych gości, odpowiadając na wszystkie nurtujące ich pytania oraz zachęcając ich i ich pociechy do wzięcia udziału w jutrzejszych animacjach.

image1 image2

29cze/180

21 czerwca 2018 w Kemal Bay

Animacje dla dzieci

O godiznie 10:00 do utworzyliśmy ogromny napis na chodniku przed Figloklubem “Kemal Bay Hotel” i dookoła narysowaliśmy flagi państw z których pochodza wszystkie dzieci przychodzace do mini klubu. Na sam koniec zrobilismy sobie zdjecie z namalowanym przez nas obrazkiem. Każde dziecko miało namalowana na policzku flage swojego kraju.

Popołudniu zrobiliśmy ogromne bańki mydlane i poszliśmy zagrać w miedzynarodowe waterpolo.  Wieczorem bawiliśmy się na mini disco.

Animacje dla dorosłych

Rano odbyła się poranna gimnastyka na basaenie. Na samym poczatku było ok.7 osób jednak w trakcie aktywnosci osoby, które tylko obserwowaly rownież dołączyły.

Po południu graliśmy w water polo. W rozgrywce wzięły udział 2 drużyny po 6 osób. Drużyny byly oczywiscie miedzynarodowe (m.in. turysci z Polski, Rosji, Turcji, Slowacji czy Ukrainy). Nazwy drużyn byly zwiazane z kolorem czepków - druzyna różowa i czarna. Wynikiem 8 do 7 zakończylismy mecz jednocześnie oglaszajac, że wygranymi zostali Panowie z druzyny czarnych. :)

Wieczorem o 20.30 dla najmłodszych odbylo sie mini disco, które prowadzila Kasia i dziewczyna z teamu hotelowego. Natomiast dla dorosłych odbyło się wieczorne show - w amfiteatrze rozgrywał się konkurs na najlepszą parę. :)

Zakres tematyczny: Kemal Bay Brak komentarzy
28cze/180

20 czerwca 2018 w Poseidon Resort

Tego dnia odbył się aqua aerobic, w którym uczestniczyło 12 osób. Później rozpoczeła się zumba - w której brały udział  3 panie oraz 3 dziewczynki :)

21 czerwca 2018 w ALEGRIA Colonial Mar

Animacje dla dzieci

W bloku przedpołudniowym odbył się dzień wody. Dużo zabaw z balonami wodnymi pozwoliły nam się nieco schłodzić podczas upalnego dnia. Wszyscy skończyli zabawę cali mokrzy, wliczając w to animatorów. W zabawach wzięło udział 6 polskich dzieci.

Po południu mieliśmy dzień Indian podczas którego robiliśmy pióropusze, a następnie podbijaliśmy niezaludnione tereny. Zabawa skończyła się na placu zabaw. W tym bloku również wzięło udział sześcioro polskich dzieci.

Robiliśmy zwierzątka z balonów, a następnie tańczyliśmy tańce minidisco. :)

Animacje dla dorosłych

O godzinie 10:30 rozpoczęliśmy wspólnym tańcem i zapowiedzią nadchodzących animacji, następnie wraz z 2 animatorkami z teamu hotelowego udałyśmy się na plażę, gdzie przeprowadziłam stretching, następnie dziewczyny ćwiczenia siłowe. Brało w nich udział 2 klientów rainbow i ok 12 innych gości hotelowych. Zaraz potem rozpoczęłam aqua zumbę, w której uczestniczyło wiele osób, w tym 9 klientów rainbow. O godzinie 12:30 rozpoczęły się gry stołowe, w których Polaków reprezentował 1 gracz (brawo!).

Po południu od 16 do 17 odbywał się turniej darts,do którego nie zgłosili się Polacy. Od 17 do 18 Patrycja prowadziła zajęcia z zumby w oparciu o nasze choreografie, w której uczestniczyli goście Rainbow oraz inni turyści.

W ramach wieczornych animacji w hotelu odbył się pokaz tańca flamenco. Większość turystów obecnych w hotelu została na pokazie

27cze/180

20 czerwca 2018 w Globales Mimosa

Tego dnia bawiliśmy się w dzień pirata! Podczas animacji odbyło się: malowanie twarzy, tworzenie pirackich czapek, wyścig piratów a także malowanie statków pirackich.  Po południu wspólnie poszukiwaliśmy zaginionego skarnu, tańczyliśmy piracki taniec, wymyśliliśmy piracki okrzyk. Wieczorem spotkaliśmy się z dziećmi na mini disco oraz grach w stylu pirackim! :)