Blogi Podróżników Nasze Figloklubowe wspomnienia

11lip/140

9 lipca 2014 w Posejdon

Nastała środa, a więc czas na Fish Piknik. O godzinie 10 wyruszyliśmy stateczkiem na wyspę Proizd - wyspę zakochanych. Na pokładzie czekał na nas poczęstunek w postaci pasty rybnej, sardynek i sosu rybnego, a do tego niezliczona ilość rakiji i wina. Pomimo ogromnych fal wszyscy dotarliśmy szczęśliwie na miejsce i rozpoczęliśmy plażowanie. Turyści mieli do wyboru cztery piękne plaże. Po trzech godzinach lenistwa spotkaliśmy się na stateczku gdzie czekał już na nas obiad a następnie poczęstunek. Równiez i tym razem towarzyszył nam miejscowy grajek, który zaśpiewał nam nawet "hej sokoły" . O godzinie 17 byliśmy z powrotem w hotelu.

sss

ddd

O godzinie 19 odbyło się spotkanie pożegnalne z Rezydentem i Tropicielem Atrakcji. Turyści zostali poinformowani o odlotach, a ja ze swojej strony serdecznie im podziękowałam za udział w animacjach i za świetną zabawę.

fff

Po spotkaniu pożegnalnym było jeszcze czterech chętnych na kolację z chorwackimi specjałami. Wyruszyliśmy więc do Chorwata, który przyjął nas z gościnnością. Oczywiście nie obyło się bez makreli, krewetek, krabów, były również małże, risotto białe i czarne, oliwki a wszystko to można było popić rakiją z rogacza, trawarnicą, winem białym lub czerwonym. Do końca wieczoru uśmiech nie znikał z twarzy gości.